CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, February 28, 2008

أهـــــرب يا حــــضري


نفسي حد يقولي هو ليه في ناس حظها قليل كده في الدنيا؟؟

يعني ليه حظ الحضري بضان كده مع 80 مليون مصري وبيعتبروه دلوقتي الخائن الأعظم وعدو مصر الأول واللي حط راسنا في الطين وجابلنا العـــــــــار وإنتقاله للنادي السويسري بــــــــــــــاطل بــــــــــاطل؟؟

محدش متصور أد إيه أنا مبضون بجد من أزمة عصام الحضري والهوجة الإعلامية على الراجل الغلبان ده اللي من وجهة نظري مش شايف أنه أجرم في شيء أو أرتكب فعل يستحق القــصاص منه

بغض النظر عن إني أهلاوي ولا زملكاوي وبغض النظر عن إن الحضري كان غلطان في أنه سافر كده فجأة أو مش غلطان - لكن ليه البضان ده اللي بشوفه وكأن الحضري كان جاسوس وعميل عايش وسطنا ومكنش حد حاسس بيه؟؟

قمة البضان اللي بجد يومها لعنت أم المجتمع الشرموط ده هو لما قناة مودرن ســــبورت وتحديدا في برنامج (هنا القاهرة) بتاع علاء صادق نشروا بيان - أي والله بيان وعريضة - تدين هروب الحضري وتحمله المسؤلية وكمان أنه بقى خاين ويا سلام على المواعظ والحكم اللي في العريضة والأمثال الشعبية (وأرجع يا حضري أحسنلك وهنسامحك وكأنه عيل هربان وخايف يرجع أحسن ماما وبابا يضربوه) والبضان اللي كان بصوت واحدة مذيعة من مذيعات مودرن

بجد بجد مكنتش مصدق نفسي ولا مصدق اللي أنا بشوفه - أنا مش جاي أقول حلال ولا حرام ولا صح ولا غلط - لكن إيه البضـــــــــان ده يا عالم؟؟؟

لاعب كورة بغض النظر عن تاريخه ساب فريقه ومتحمل الشرط الجزائي وخلاص تسريح بإحسان - إيه اللي الراجل أجرم فيه يا بضان؟؟؟

وللأسف لو كانت عريضة الإتهام نزلت على اليوتيـــوب كنت حطيتها هنا عشان تتبضنوا معايا ولكن الظاهر إن الكل مبضون ومفيش حد مستحمل يرفعها على اليوتيوب أساسا

ربنا معاك يا حـــــــضري ويوفقك ويحميك من الهجوم البضين ده عليك قادر يا كـــريم

0 comments: